Sklep internetowy GradinaMax przyjmuje zamówienia przez całą dobę.
Zamówienia są kompletowane i wysyłane zgodnie z tabelą „Warunki wysyłki materiału do sadzenia”.
Warunki wysyłania materiału do sadzenia
Zamówienia przyjmowane są przez całą dobę. Nasiona, grzybnie, nawozy, środki ochrony roślin i akcesoria wysyłamy następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia lub po otrzymaniu przedpłaty.
W sezonie wszystkie zamówienia są kompletowane i wysyłane następnego dnia roboczego po przyjęciu zamówienia. Jednocześnie, jeśli złożysz zamówienie na początku sezonu wysyłkowego, nie musisz czekać kilka tygodni lub miesięcy na jego otrzymanie, ponieważ wysyłamy zamówienia złożone przed rozpoczęciem sezonu oraz zamówienia złożone bezpośrednio w sezonie!
Produkt | Okres wysyłki zamówień |
Nasiona, grzybnie, nawozy, akcesoria do ogrodu | Przez cały rok |
Sadzonki truskawek | Od marca do listopada |
Sadzonki roślin owocowych i jagodowych | Od marca do czerwca Od sierpnia do listopada |
Sadzonki róż | Od marca do czerwca Od sierpnia do listopada |
Kwiaty wieloletnie | Od marca do listopada |
Rośliny ozdobne |
Od marca do listopada |
Cebulki kwiatowe Wiosna | Od marca do maja |
Cebulki kwiatowe Jesień | Od września do listopada |
Przy wysyłaniu zamówienia brane są pod uwagę warunki pogodowe oraz życzenia klienta.
Zamówienia złożone w sklepie wysyłane są w następujący sposób:
Opłata za dostawę NIE JEST WLICZONA w cenę towaru i jest naliczana dodatkowo.
Płatność gotówką przy odbiorze.
Płatność u kuriera DPD/Inpost następuje w momencie doręczenia przesyłki.
Opłata za przelew - BRAK, kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów i płaci tylko za towar i dostawę.
Metoda płatności: BLIK, Przelewy online, karty, Klarną, PayPal
Przedpłata to najwygodniejsza i najszybsza forma płatności dla klientów zainteresowanych błyskawicznym otrzymaniem zamówienia. Opłacone zamówienia są realizowane w pierwszej kolejności.
Skontaktuj się z nami z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania: info@gradinamax.pl
Gdyby okazało się, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, prosimy o:
– przesłanie zdjęć opakowania i zawartości na adres: support@gradinamax.pl
Godziny pracy: poniedziałek-piątek godz. 8.00-18.00, sobota 10.00-16.00.
Zaloguj się jako użytkownik sieci społecznościowej
Nie masz jeszcze własnego profilu?
Zarejestruj sięZaloguj się jako użytkownik sieci społecznościowej
Już się zarejestrowałeś? Zaloguj się do konta osobistego tutaj