Dział konsultacji
12 400 41 73
0

Obsługa Klienta

Bezpieczny kontakt z GradinaMax.pl

Twoje zgłoszenie otrzyma indywidualny numer i odpowiedź. Przetwarzanie informacji i odpowiedź na przesłaną wiadomość zajmie do 48 godzin. 

Abyśmy mogli rozpatrzyć reklamację lub skargę znacznie szybciej, zalecamy wypełnienie wszystkich pól w formularzu. W tym celu należy:

Opierając się na zdjęciach, jesteśmy w stanie podjąć decyzję odnośnie bezpłatnej wysyłki.

Kontakt z obsługą klienta - to najszybszy sposób skontaktowania się z naszą firmą. Serdecznie zapraszamy do kontaktowania się z nami poprzez formularz, gdyż dzięki niemu możemy zapewnić szybką obsługę i rozwiązać wszelkie nieporozumienia.

  1. Wybierz temat.
  2. Uzupełnij adres e-mail, na który udzielimy odpowiedzi.
  3. Wpisz numer zamówienia.
  4. Opisz problem np. podać jak najwięcej informacji na temat uszkodzonych sadzonek, cebulek lub kłączy.
  5. Dołącz zdjęcia rośliny z naszymi etykietkami/tabliczkami potwierdzające zakup towaru w naszym sklepie.
Dodaj jeden lub więcej plików
    mc visa blik klarna paypal dpd inpost pocztex