Sposoby składania zamówień:
1. Zamówienia telefoniczne pod nr telefonu
2. Zamów na stronie sklepu
3. Zamów na czacie online
4. Zamów przez Messenger
Aby uzyskać więcej informacji na temat składania zamówień w sklepie internetowym GradinaMax,wejdź w link
Paczki wysyłamy Pocztex’em- kurierem poczty polskiej oraz kurierem DPD (do wyboru dla klienta).
Szczegółowych informacji na temat dostawy możesz uzyskać tutaj.
Firma GradinaMax znajduje się pod adresem:
Gradinamax Oksana Wieckowicz
ul. Barwnikowa 10, kod pocztowy 95-100 Zgierz, Polska
Magazyn zlokalizowany jest przy ul. Wieniawskiego 40, 93-564, Łódź
Aby skontaktować się z menedżerem, wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób:
Metody płatności:
1. Za pobraniem, gotówką przy odbiorze paczki.
2. Online, za pomocą karta kredytowa(Visa, MasterCard) lub serwisu internetowego ‘’Przelewy 24’’,"Blik","Klarną","PayPal".
Dowiedz się więcej na temat sposobów płatności tutaj
Wiek sadzonek: 1-2 lata.
Przed wysyłką, system korzeniowy roślin zostaje odpowiednio nawodniony. Więcej informacji na temat przygotowania sadzonek do wysyłki i pakowania roślin, można znaleźć tutaj.
Aby otrzymać 10% rabatu na pierwsze zamówienie, zapisz się do naszego newslettera na tej stronie.
Kod promocyjny to zestaw liter i/lub cyfr, który odnosi się do określonej promocji w sklepie internetowym. Jeśli wpiszesz kod promocyjny podczas składania zamówienia, otrzymasz rabat przypisany do danej promocji.
Kody promocyjne są wydawane indywidualnie - wysyłamy je na specjalne okazje, rozdajemy stałym klientom lub za wykonanie określonych czynności, np. zapisanie się do newslettera e-mail, dołączenie do grupy w sieciach społecznościowych itp. Zapisz się do newslettera, aby nie przegapić ani jednego kodu promocyjnego.
Kod promocyjny jest ważny tylko na te produkty, które nie biorą udziału w promocjach.
Tak, dajemy 90-dniową gwarancję na żywy materiał nasadzeniowy.
Przeczytaj więcej o gwarancjach GradinaMax tutaj.
Aby zmienić zamówienie, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
Konto użytkownika to prywatny panel Klienta, przechowywane są w nim informacje, które ułatwią Ci zakupy w naszym sklepie internetowym. Zakładając konto użytkownika możesz:
1. Śledzić historię i status Twoich zamówień.
2. Dodawać ulubione produkty do zakładki ‘’Mój ogród’’.
3. Zarządzać subskrypcją newslettera.
Jeżeli nie możesz zalogować się do Mojego konta zresetuj hasło, w tym celu musisz:
● Kliknąć przycisk „Zapomniałem hasła”
● Wpisać swój adres e-mail i kliknąć „Wyślij”
● Na Twój e-mail otrzymasz wiadomość z nowym hasłem, wprowadź je aby zalogować się do panelu klienta
Spodobał Ci się produkt, ale nie chcesz go od razu kupować? Żaden problem. Dodaj go do zakładki „Mój ogród”!
Stworzyliśmy „Mój ogród” czyli listę życzeń po to, abyś zawsze miał dostęp do interesujących Cię produktów. „Mój ogród” jest przydatny, jeżeli wybrałeś produkt, ale:
● chcesz jeszcze przemyśleć jego zakup
● nie rozpoczął się jeszcze sezon
● nie ma go obecnie na stanie
● chcesz dokonać zakupu później.
Więcej informacji na temat sposobów wysyłki można znaleźć tu.