Dział konsultacji
12 400 41 73
0

Pytania i odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

Sposoby składania zamówień:

1. Zamówienia telefoniczne pod nr telefonu 12 400 41 73
2. Zamów na stronie sklepu
3. Zamów na czacie online
4. Zamów przez Messenger

Aby uzyskać więcej informacji na temat składania zamówień w sklepie internetowym GradinaMax,wejdź w link

W jakich miastach realizowana jest dostawa?

Paczki wysyłamy Pocztex’em- kurierem poczty polskiej oraz kurierem DPD (do wyboru dla klienta).

Szczegółowych informacji na temat dostawy możesz uzyskać tutaj.

Gdzie się znajdujemy?

Firma GradinaMax znajduje się pod adresem:

Gradinamax Oksana Wieckowicz
ul. Barwnikowa 10, kod pocztowy 95-100 Zgierz, Polska

Jak można się z nami skontaktować?

Aby skontaktować się z menedżerem, wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób:

  1. Wyślij maila na adres: info@gradinamax.pl
  2. Skontaktuj się z obsługą https://gradinamax.pl/support
  3. Zadzwoń: 12 400 41 73
  4. Napisz na czacie online.
  5. Napisz w dogodnym dla Ciebie komunikatorze.
Jak zapłacić za zamówienie?

Metody płatności:

1. Za pobraniem, gotówką przy odbiorze paczki.
2. Online, za pomocą karta kredytowa(Visa, MasterCard) lub serwisu internetowego ‘’Przelewy 24’’,"Blik","Klarną","PayPal".

Dowiedz się więcej na temat sposobów płatności tutaj

Jaki jest wiek sadzonek?

Wiek sadzonek: 1-2 lata.

Jak przygotowywana jest sadzonka na do transportu?

Przed wysyłką, system korzeniowy roślin zostaje odpowiednio nawodniony. Więcej informacji na temat przygotowania sadzonek do wysyłki i pakowania roślin, można znaleźć tutaj.

Jak uzyskać 10% rabatu na pierwsze zamówienie?

Aby otrzymać 10% rabatu na pierwsze zamówienie, zapisz się do naszego newslettera na tej stronie.

Co to jest kod promocyjny i jak go otrzymać?

Kod promocyjny to zestaw liter i/lub cyfr, który odnosi się do określonej promocji w sklepie internetowym. Jeśli wpiszesz kod promocyjny podczas składania zamówienia, otrzymasz rabat przypisany do danej promocji.

Kody promocyjne są wydawane indywidualnie - wysyłamy je na specjalne okazje, rozdajemy stałym klientom lub za wykonanie określonych czynności, np. zapisanie się do newslettera e-mail, dołączenie do grupy w sieciach społecznościowych itp. Zapisz się do newslettera, aby nie przegapić ani jednego kodu promocyjnego.

Kod promocyjny jest ważny tylko na te produkty, które nie biorą udziału w promocjach.

Czy istnieje gwarancja na zakupiony produkt?

Tak, dajemy 90-dniową gwarancję na żywy materiał nasadzeniowy.

Przeczytaj więcej o gwarancjach GradinaMax tutaj.

Jak edytować zamówienie i wprowadzić do niego zmiany?

Aby zmienić zamówienie, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

  1. Wyślij maila na adres info@gradinamax.pl
  2. Skontaktuj się z obsługą https://gradinamax.pl/support
  3. Zadzwoń: 12 400 41 73
  4. Napisz na czacie online.
  5. Napisz w dogodnym dla Ciebie komunikatorze.
Co to jest konto użytkownika i jak z niego korzystać?

Konto użytkownika to prywatny panel Klienta, przechowywane są w nim informacje, które ułatwią Ci zakupy w naszym sklepie internetowym. Zakładając konto użytkownika możesz:

1. Śledzić historię i status Twoich zamówień..
2. Dodawać ulubione produkty do zakładki ‘’Mój ogród’’.
3. Zarządzać subskrypcją newslettera.

Nie mogę zalogować się do Mojego konta, co robić?

Jeżeli nie możesz zalogować się do Mojego konta  zresetuj hasło, w tym celu musisz:

● Kliknąć przycisk „Zapomniałem hasła”
● Wpisać swój adres e-mail i kliknąć „Wyślij”
● Na Twój e-mail otrzymasz wiadomość z nowym hasłem, wprowadź je aby zalogować się do panelu klienta

Czym jest zakładka „Mój ogród”?

Spodobał Ci się produkt, ale nie chcesz go od razu kupować? Żaden problem. Dodaj go do zakładki „Mój ogród”!

Stworzyliśmy „Mój ogród” czyli listę życzeń po to, abyś zawsze miał dostęp do interesujących Cię produktów. „Mój ogród” jest przydatny, jeżeli wybrałeś produkt, ale:

● chcesz jeszcze przemyśleć jego zakup
● nie rozpoczął się jeszcze sezon
● nie ma go obecnie na stanie
● chcesz dokonać zakupu później.

Jaki jest koszt wysyłki?
  1. Poczta Polska 20 pln - stała opłata.
  2. DPD 20 pln - stała opłata.
  3. Inpost 20 pln - stała opłata.
  4. Inpost Paczkomaty 24/7 20 pln - stała opłata.

Więcej informacji na temat sposobów wysyłki można znaleźć tu.

Jakie są wymagania dotyczące zdjęć podczas kontaktu z działem obsługi klienta?
  1. Zdjęcia muszą być wyraźne i dobrej jakości - problemy z reklamowanym materiałem nasadzeniowym powinny być dokładnie widoczne na zdjęciach.
  2. Rozmiar zdjęcia nie może przekraczać 7 MB.
  3. Rośliny na zdjęciach powinny być łatwe do identyfikacji, dlatego muszą posiadać plastikową etykietę z nazwą. Prosimy o przesłanie zdjęć aktualnego stanu roślin, w jakim się znajdują, zrobionych w trakcie wysyłania reklamacji.
  4. Zamazane, niewyraźne lub nieopisane zdjęcia nie będą brane pod uwagę. Z góry dziękujemy za przestrzeganie zasad składania reklamacji.
  5. Zdjęcia pobrane z zasobów innych firm lub przechowywane w chmurze nie będą akceptowane.


mc visa blik klarna paypal dpd inpost pocztex