Sklep internetowy GradinaMax przyjmuje zamówienia przez całą dobę. Zamówienia realizowane są codziennie 24/7. Zamówienia są kompletowane i wysyłane zgodnie z tabelą.
WARUNKI WYSYŁANIA MATERIAŁU NASADZENIOWEGO
Nie musisz czekać kilku tygodni czy miesięcy, aby złożyć zamówienie, ponieważ zamówienia złożone przed rozpoczęciem sezonu i w trakcie sezonu zostaną wysłane jednocześnie.
Produkt | Okres wysyłki zamówień |
Nasiona, grzybnie, nawozy, akcesoria do ogrodu | Przez cały rok |
Sadzonki truskawek | Przez cały rok |
Sadzonki roślin owocowych i jagodowych | Przez cały rok |
Sadzonki róż | Przez cały rok |
Kwiaty wieloletnie | Od marca do listopada |
Rośliny ozdobne | Przez cały rok |
Cebulki kwiatowe Wiosna | Od marca do maja |
Cebulki kwiatowe Jesień | Od września do listopada |
Telefonicznie pod numerem telefonu:
Aby złożyć zamówienie należy podać:
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość SMS z numerem paczki do śledzenia.
Nowe - po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać na Twój adres e-mail wiadomość z informacją o pomyślnym złożeniu zamówienia. Jeśli mail nie dotarł, oznacza to, że zamówienie nie zostało przyjęte lub wpisałeś zły adres e-mail.
Przekazane do realizacji - zamówienie trafia do magazynu w celu skompletowania paczki.
Wysłane - zamówienie zostało wysłane kurierem lub pocztą. Po otrzymaniu tego statusu otrzymujesz numer do śledzenia paczki na stronie przewoźnika.
Anulowane – zamówienie może zostać anulowane, jeśli nie zostaną podane wszystkie dane potrzebne do realizacji przesyłki, płatność nie zostanie wykonana w terminie, zamówiony produkt nie jest dostępny w magazynie, zamówienie nie zostało potwierdzone lub kupujący anulował je osobiście. Po otrzymaniu tego statusu nasi konsultanci kontaktują się z klientem w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeśli zamówienie zostanie anulowane przez pomyłkę, przywrócimy je i wyślemy na Twój adres.
Odmowa – kupujący nie odebrał przesyłki na poczcie lub u kuriera.
Dostarczone – zamówienie zostało dostarczone i opłacone.
Znajdź interesującą Cię odmianę lub gatunek w pasku wyszukiwania.
Chcąc zakupić wybrane gatunki i odmiany:
Wpisz nazwę odmiany w pasku wyszukiwania i wyszukaj.
Kliknij ”Katalog produktów” i przejdź do wybranej kategorii.
Użyj filtrów po lewej stronie, aby zawęzić kryteria wyszukiwania.
W karcie wybranego produktu kliknij przycisk: DO KOSZYKA.
Następnie możesz dodać kolejne produkty wciskając przycisk: „KONTYNUUJ ZAKUPY” lub przejść do kasy klikając przycisk „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”
Po dodaniu wszystkich interesujących Cię produktów, przejdź do kasy klikając „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE” lub klikając w prawym górnym rogu strony w ikonę z koszykiem i kwotą.
Sprawdź listę dodanych produktów, używaj przycisków + i -, aby zmniejszyć lub dodać ilości zamawianych pozycji.
Wprowadź kod promocyjny (jeśli go posiadasz) w wyznaczone pole, kliknij zieloną strzałkę, a kwota za zamówienie zostanie automatycznie przeliczona.
Kliknij w przycisk - ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE i wypełnij ankietę kupującego, wpisując do niej dane osobowe i kontaktowe. Wybierz metodę płatności (za pobraniem lub płatność online) oraz metodę dostawy (kurier DPD lub Poczta Polska)
Następnie kliknij przycisk ZAMAWIAM I PŁACĘ.
Gdy wybierzesz metodę płatności online, system automatycznie przekieruje Cię na stronę Przelewy24, gdzie będziesz mógł w szybki i bezpieczny sposób dokonać płatności przy użyciu swojej bankowości elektronicznej lub karty płatniczej.
Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z jego indywidualnym numerem №…
Jeżeli potrzebujesz pomocy podczas składania zamówienia – skorzystaj z czatu online. To najszybszy sposób kontaktu z naszym Konsultantem.
"Mój ogród” to katalog Twoich ulubionych i interesujących Cię produktów.
„Mój ogród” jest niezwykle przydatny, gdy wybrałeś produkt, ale:
Dodawaj ulubione produkty do „Mój ogród" i nie trać czasu na ich ponowne wyszukiwanie. Gdy będziesz gotów będą czekać na Ciebie!
Dodaj artykuły do sekcji „Mój Poradnik” i stwórz podręczną kolekcję ulubionych artykułów.
Po rejestracji otrzymasz KONTO OSOBISTE, w którym będzie przechowywana historia zakupów i innych czynności, które wykonałeś w serwisie. Możesz:
Po wprowadzeniu danych należy potwierdzić rejestrację. Poczekaj na maila z linkiem weryfikacyjnym, wejdź na stronę GradinaMax i ciesz się wszystkimi korzyściami, jakie przygotowaliśmy dla zarejestrowanych klientów.
Proces rejestracji odbywa się RAZ. Jeżeli błędnie wprowadziłeś którekolwiek ze swoich danych, możesz je poprawić, przechodząc po autoryzacji do sekcji „Moje dane”.
Skontaktuj się z nami z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania: info@gradinamax.pl
Gdyby okazało się, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, prosimy o:
– przesłanie zdjęć opakowania i zawartości na adres: support@gradinamax.pl
Godziny pracy: poniedziałek-piątek godz. 8.00-18.00, sobota 10.00-16.00.