Dział konsultacji
12 400 41 73
0

Jak złożyć zamówienie

Sklep internetowy GradinaMax przyjmuje zamówienia przez całą dobę. Zamówienia realizowane są codziennie 24/7. Zamówienia są kompletowane i wysyłane zgodnie z tabelą.

WARUNKI WYSYŁANIA MATERIAŁU NASADZENIOWEGO

Wysyłka zamówień z asortymentem wiosennym odbywa się od 1 marca do 30 czerwca.

Wysyłka zamówień z asortymentem jesiennym realizowana jest od 15-20 sierpnia do 30 listopada. Nasiona, grzybnie i akcesoria ogrodnicze wysyłamy następnego dnia roboczego po złożeniu i opłaceniu zamówienia. W sezonie wszystkie zamówienia są kompletowane i wysyłane następnego dnia po przyjęciu zamówienia. Dodatkowo, jeśli złożysz zamówienie już na początku sezonu wysyłkowego, nie będziesz musiał czekać kilka tygodni lub miesięcy na jego otrzymanie, ponieważ zamówienia złożone przed rozpoczęciem sezonu oraz zamówienia złożone bezpośrednio w sezonie wysyłamy w pierwszej kolejności.

Terminy wysyłki

Nie musisz czekać kilku tygodni czy miesięcy, aby złożyć zamówienie, ponieważ zamówienia złożone przed rozpoczęciem sezonu i w trakcie sezonu zostaną wysłane jednocześnie.

Produkt

Okres wysyłki zamówień

  Nasiona, grzybnie, nawozy, akcesoria do ogrodu

Przez cały rok

 Sadzonki truskawek

Od marca do listopada

 Sadzonki roślin owocowych i jagodowych

Od marca do czerwca

Od września do listopada

 Sadzonki róż

Od marca do czerwca

Od września do listopada

 Kwiaty wieloletnie

Od marca do listopada

 Rośliny ozdobne

Od marca do listopada

 Cebulki kwiatowe Wiosna

Od marca do maja

 Cebulki kwiatowe Jesień

Od września do listopada


Terminy wysyłki PLANOWANY TERMIN WYSYŁKI

  1. Przy wysyłaniu zamówienia brane są pod uwagę warunki pogodowe, strefa klimatyczna oraz życzenia klienta.
  2. Chcesz najszybciej otrzymywać przesyłki? Koniecznie napisz w uwagach do zamówienia, że ​​potrzebujesz pilnej wysyłki i wpisz termin, w jakim chcesz otrzymać paczkę. Takie zamówienia automatycznie otrzymują pierwszeństwo i są wysyłane do realizacji poza kolejnością.

Sposoby składania zamówień:

Telefonicznie pod numerem telefonu: 12 400 41 73

Aby złożyć zamówienie należy podać:

  1. Dane osobowe - imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu.
  2. Co chcesz kupić - według numerów pozycji lub nazwy odmiany.
  3. Pożądany sposób dostawy: kurierem DPD, Pocztex EXPRES24, Inpost oraz Inpost Paczkomaty 24/7.

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość SMS z numerem paczki do śledzenia.

Dokonywanie zakupu online

  1. Po dokonaniu zakupu otrzymasz wiadomość e-mail i SMS potwierdzającą złożenie zamówienia.
  2. Uwaga! W niektórych przypadkach Twoje zamówienie może zostać przetworzone bez kontaktu z naszym konsultantem.
  3. Złożenie zamówienia na stronie internetowej to najwygodniejszy i najszybszy sposób na zakupy. Zgłoszenia przyjmowane są przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.
  4. Dla wygody kupujących został opracowany system statusów, które są przypisywane do zamówienia w momencie jego przyjęcia, kompletowania lub wysyłki. Możesz je zobaczyć na swoim koncie klienta i będziesz informowany w powiadomieniach e-mail i SMS o wprowadzanych zmianach. Podstawowe statusy zamówień:

Nowe - po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać na Twój adres e-mail wiadomość z informacją o pomyślnym złożeniu zamówienia. Jeśli mail nie dotarł, oznacza to, że zamówienie nie zostało przyjęte lub wpisałeś zły adres e-mail.

Przekazane do realizacji - zamówienie trafia do magazynu w celu skompletowania paczki.

Wysłane - zamówienie zostało wysłane kurierem lub pocztą. Po otrzymaniu tego statusu otrzymujesz numer do śledzenia paczki na stronie przewoźnika.

Anulowane – zamówienie może zostać anulowane, jeśli nie zostaną podane wszystkie dane potrzebne do realizacji przesyłki, płatność nie zostanie wykonana w terminie, zamówiony produkt nie jest dostępny w magazynie, zamówienie nie zostało potwierdzone lub kupujący anulował je osobiście. Po otrzymaniu tego statusu nasi konsultanci kontaktują się z klientem w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeśli zamówienie zostanie anulowane przez pomyłkę, przywrócimy je i wyślemy na Twój adres.

Odmowa – kupujący nie odebrał przesyłki na poczcie lub u kuriera.

Dostarczone – zamówienie zostało dostarczone i opłacone.

Znajdź interesującą Cię odmianę lub gatunek w pasku wyszukiwania.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE GRADINAMAX.PL

Chcąc zakupić wybrane gatunki i odmiany:

Wpisz nazwę odmiany w pasku wyszukiwania i wyszukaj.


Kliknij ”Katalog produktów” i przejdź do wybranej kategorii.


Użyj filtrów po lewej stronie, aby zawęzić kryteria wyszukiwania.

W karcie wybranego produktu kliknij przycisk: DO KOSZYKA.

Następnie możesz dodać kolejne produkty wciskając przycisk: „KONTYNUUJ ZAKUPY” lub przejść do kasy klikając przycisk „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”

Po dodaniu wszystkich interesujących Cię produktów, przejdź do kasy klikając „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE” lub klikając w prawym górnym rogu strony w ikonę z koszykiem i kwotą.


Sprawdź listę dodanych produktów, używaj przycisków + i -, aby zmniejszyć lub dodać ilości zamawianych pozycji.


Wprowadź kod promocyjny (jeśli go posiadasz) w wyznaczone pole, kliknij zieloną strzałkę, a kwota za zamówienie zostanie automatycznie przeliczona.

Kliknij w przycisk - ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE i wypełnij ankietę kupującego, wpisując do niej dane osobowe i kontaktowe. Wybierz metodę płatności (za pobraniem lub płatność online) oraz metodę dostawy (kurier DPD lub Poczta Polska)


Następnie kliknij przycisk ZAMAWIAM I PŁACĘ.


Gdy wybierzesz metodę płatności online, system automatycznie przekieruje Cię na stronę Przelewy24, gdzie będziesz mógł w szybki i bezpieczny sposób dokonać płatności przy użyciu swojej bankowości elektronicznej lub karty płatniczej.

Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z jego indywidualnym numerem №…

Jeżeli potrzebujesz pomocy podczas składania zamówienia – skorzystaj z czatu online. To najszybszy sposób kontaktu z naszym Konsultantem.

"Mój ogród” to katalog Twoich ulubionych i interesujących Cię produktów.

„Mój ogród” jest niezwykle przydatny, gdy wybrałeś produkt, ale:

  1. oczekujesz na promocję;
  2. nie jest odpowiedni termin sadzenia;
  3. produkt nie jest obecnie dostępny;
  4. chcesz złożyć zamówienie w późniejszym terminie.


Dodawaj ulubione produkty do „Mój ogród" i nie trać czasu na ich ponowne wyszukiwanie. Gdy będziesz gotów będą czekać na Ciebie!

Dodaj artykuły do sekcji „Mój Poradnik” i stwórz podręczną kolekcję ulubionych artykułów.



Rejestracja na stronie

Po rejestracji otrzymasz KONTO OSOBISTE, w którym będzie przechowywana historia zakupów i innych czynności, które wykonałeś w serwisie. Możesz:

  1. Śledź status zamówień.
  2. Zobaczyć historię wszystkich swoich zakupów na stronie.
  3. Monitorować stan konta bonusowego.

Po wprowadzeniu danych należy potwierdzić rejestrację. Poczekaj na maila z linkiem weryfikacyjnym, wejdź na stronę GradinaMax i ciesz się wszystkimi korzyściami, jakie przygotowaliśmy dla zarejestrowanych klientów.

Proces rejestracji odbywa się RAZ. Jeżeli błędnie wprowadziłeś którekolwiek ze swoich danych, możesz je poprawić, przechodząc po autoryzacji do sekcji „Moje dane”.


Czy masz jakieś pytania?

Dział konsultacji:

12 400 41 73 Godziny pracy: poniedziałek-piątek godz. 8.00-18.00, sobota 10.00-14.00.

Obsługa klienta:

Kontakt mailowy: info@gradinamax.pl

GradinaMax używa ciasteczek, aby poprawić Twoje doświadczenia zakupowe na naszej stronie. Jeśli nadal będziesz korzystać z naszych usług, założymy, że zgadzasz się na korzystanie z plików cookie.