Sprzedajemy mocne, zdrowe sadzonki, cebulki i kłącza, które są dwukrotnie sprawdzane podczas kompletowania zamówienia. Ale proszę nie zapominać, że są to żywe rośliny - podczas podróż mogą wyschnąć, a jeśli zostaną niewłaściwie posadzone, mogą zamierać. Jeśli tak się stanie, zgłoś się do nas, zapewniamy gwarancję na nasze produkty.
Masz 90 dni na zgłoszenie reklamacji lub chęci wymiany towaru. Jest to nieprzekraczalny termin, po upływie 90 dni reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
W ciągu czterech dni otrzymasz od nas informację zwrotną. W tym czasie rozpatrzymy Twoją reklamację i podejmiemy decyzję o wymianie towaru.
Sadzonki w ramach reklamacji wysyłamy na własny koszt. Otrzymasz od nas nowy materiał nasadzeniowy bezpłatnie.
Pamiętaj jednak, aby wcześniej przysłać nam zdjęcia martwych lub uszkodzonych sadzonek. Na ich podstawie rozpatrujemy reklamację. Jeśli zostanie ona uznana, poprosimy Cię o odesłanie sadzonek na nasz adres.
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona jeśli:
Należy pamiętać, że nie ponosimy odpowiedzialności za niezależne od nas zdarzenia pogodowe w Twoim regionie (mróz, grad, deszcz, susza), zaniedbanie zasad sadzenia lub śmierć sadzonek z powodu zimowych przymrozków, jeśli nie uwzględniłeś warunków klimatycznych swojego regionu.
Podejmuj świadome decyzje i rozważ wymagania produktu przed zakupem.
W przypadku wniosku o zwrot pieniędzy, materiał do sadzenia o nieodpowiedniej jakości należy odesłać na nasz adres w naszym opakowaniu NIE PÓŹNIEJ niż 14 dni od daty otrzymania. Pamiętaj, aby dołączyć do paczki kopię dowodu wpłaty oraz pisemny wniosek o zwrot pieniędzy.
We wniosku o zwrot proszę podać:
W sytuacjach niejednoznacznych sklep zastrzega sobie prawo do zażądania zwrotu roślin do oceny.
Sadzonki należy wysłać na nasz adres.
Adres do zwrotu paczek z materiałem do sadzenia:
ul. Wieniawskiego 40, 93-564, Łódź, Polska
W przypadku naruszenia warunków zgłaszania roszczeń zastrzegamy sobie prawo do odmowy ich spełnienia.
Po otrzymaniu przesyłki ocenimy stan materiału do sadzenia i jeśli okaże się on niezadowalający, pieniądze zostaną przekazane na adres kupującego w ciągu trzech dni od daty pozytywnej decyzji o zwrocie.
Skontaktuj się z nami z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania: info@gradinamax.pl
Gdyby okazało się, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, prosimy o:
– przesłanie zdjęć opakowania i zawartości na adres: support@gradinamax.pl
Godziny pracy: poniedziałek-piątek godz. 8.00-18.00, sobota 10.00-16.00.
Zaloguj się jako użytkownik sieci społecznościowej
Nie masz jeszcze własnego profilu?
Zarejestruj sięZaloguj się jako użytkownik sieci społecznościowej
Już się zarejestrowałeś? Zaloguj się do konta osobistego tutaj